Fundraising update - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marieke Driessen - WaarBenJij.nu Fundraising update - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marieke Driessen - WaarBenJij.nu

Fundraising update

Door: Marieke Driessen

Blijf op de hoogte en volg Marieke

12 Januari 2015 | Nederland, Gendt

Hallo allemaal,

het is een tijdje geleden, maar bij dezen wil ik toch even een update geven over mijn fundraising activiteiten.
In het vorige bericht over fundraising had ik het over een statiegeld actie, alleen hier heb ik niet meer zo veel meer meegedaan. Ik heb ook geen statiegeldpaaltje meer geregeld. Maar alsnog heb ik ongeveer €30 opgehaald met statiegeld.

Als 'grote' fundraising actie hebben Eva en ik zaterdag 10 januari bij de Jumbo in Elst appelflappen verkocht. We hadden een aantal posters over onze reis opgehangen en de tafel nog met vlaggen versierd. De verkoop liep erg goed, en we hebben dan ook in een paar uur ongeveer 350 appelflappen verkocht. Met deze actie hebben we bijna €225 opgehaald.

De actie met de bandjes is bij mij ook erg goed verlopen, ik heb er nu bijna 70 verkocht, dus hiermee heb ik ongeveer €140 opgehaald.

Het gaat dus allemaal best goed met het ophalen van geld!
Dat was weer mijn fundraising update.

Liefs,
Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gendt

Marieke

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 2615

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 01 Maart 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: