Even voorstellen - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marieke Driessen - WaarBenJij.nu Even voorstellen - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marieke Driessen - WaarBenJij.nu

Even voorstellen

Door: Marieke Driessen

Blijf op de hoogte en volg Marieke

24 Augustus 2014 | Nederland, Gendt

Heee,

aangezien ik een van de gelukkige ben die in februari 2015 mee mogen naar Zuid-Afrika, zou ik mezelf even voorstellen.
Ik ben Marieke, ik ben zeventien jaar oud en ik woon in Gendt. Morgen begint het nieuwe schooljaar al weer en dit jaar ga ik beginnen met leerjaar 5 van het VWO op het Over Betuwe College in Bemmel.

Mijn hobby is voetballen, wat ik met veel plezier doe bij de Bataven in Gendt. Verder besteed ik mijn vrije tijd met werken bij de Coop in Gendt, leuke dingen doen met vrienden en vooral veel plezier maken.

Waarom ik graag naar mee wil naar Zuid-Afrika? Ja, het is aan de ene kant een hele makkelijke vraag, maar ook weer een lastige. Iedereen lijkt het natuurlijk een hele mooie ervaring, wilt mensen helpen, etc. Maar dat zijn ook wel echt de redenen waarom ik zo blij ben dat ik mee mag! Mij lijkt het zo'n geweldige ervaring om mensen aan de andere kan van de wereld te kunnen helpen en iets voor hen te kunnen betekenen. Ik heb er dan ook heel erg veel zin in!

Mijn volgende blog zou zijn over mijn fundraising, maar voor nu heb ik me denk ik wel goed voorgesteld.

Neem ook is een kijkje op onze gezamenlijke site; http://zuidafrika2015.webs.com/

Liefs,
Marieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gendt

Marieke

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 2636

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 01 Maart 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: