The final countdown - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marieke Driessen - WaarBenJij.nu The final countdown - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Marieke Driessen - WaarBenJij.nu

The final countdown

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

12 Februari 2015 | Nederland, Gendt

Hallo allemaal,

het is bijna zover! over een paar uur zit ik met de hele Zuid-Afrika groep in het vliegtuig! Eerst een reis naar Dubai, waar we een tijdje zullen moeten wachten en dan om 04:00 uur in het vliegtuig naar Kaapstad. Hier zullen we op 14 februari om ongeveer 12:00 uur aankomen.

Maar voor deze reis is er van alles gebeurd: we hebben allemaal een motivatie gesprek gehad, verschillende avondbijeenkomsten, een teambuildingsdag, we hebben een fundraising gehouden, afgesproken om gezamenlijke shirts te laten maken en natuurlijk de zaken zoals inentingen. Ik moet zeggen dat de tijd erg snel is gegaan, want het lijkt nog maar zo kort geleden dat we boven de 100 dagen zaten met aftellen.

Eva en ik hebben in totaal ongeveer €300,- opgehaald met onze verschillende fundraising activiteiten en daar moeten de opbrengsten van de bandjes nog bij.

Ook hebben we in groepjes een les moeten voorbereiden om daar aan de kinderen te geven. Wij hebben een lesje waarbij je op een leuke manier (dansjes, zingen, tekenen) bezig kan zijn met verschillende soorten informatie. Wij hopen ook dingen van de kinderen te leren waar wij onze les aan geven.

Ook hebben we ongeveer 1,5 week geleden gegevens gekregen van onze buddy's. Mijn buddy is, voor zover ik nu weet, een aardig meisje. Ik ben erg benieuwd hoe het is om haar te ontmoeten en heb daar ook erg veel zin in!

Nu de laatste uurtjes... Laatste dingen proberen in mijn overvolle tas te krijgen, laatste spullen uit de was halen die mee moeten en dan zo lekker slapen.

Nou, dit was mijn laatste update voor mijn vertrek naar Zuid-Afrika. ik heb er natuurlijk heel veel zin in en ik ben heel erg benieuwd hoe ik het daar zal hebben, maar dat zal vast erg leuk zijn!

Liefs,
Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gendt

Marieke

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 2624

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 01 Maart 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: